valborg

Idag e det valborg och har haft beslutsångest hela dagen över om jag ska gå ut eller inte. Efter att ha provat 186 outfitts så bestämde jag mig för att INTE gå ut. Lika bra, då slipper jag vara bakis imorn och kan träna och äta som planerat! Sen var det ju ingenting som satt bra på heller, jeansen är typ för små och klänningar och linnen för tajta..ne usch känner mig bara som en tjockis! Ska nog inte gå ut förän i sommar, då har jag förhoppningsvis gått ner typ 5 kg!



Har ändå varit ganska duktig med maten idag :)

Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: en apelsin och 2 ägg
Middag: Rostbiff och sallad + keso
Övrigt: vindruvor
Träning: 60 min på bandet


Ska nog gå ut å ta en cigg å sen  ta bilen och köpa mig lite vindruvor för att sen spendera kvällen i soffan och titta på nån bra film me pojkvännen!

Hoppas ni andra får en superbra valborg =)

Kommentarer
Postat av: Think Thin

hihi ja halvvägs iaf :) Hoppas du haft en bra valborg!



Hur lång är du? :)

2009-04-30 @ 23:43:16
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0