Underskott?

Nu har jag tränat, duschat och ätit, blev tonfisk och ca 1 dl fullkorns-bulgur så jag lär ligga på underskott idag...hoppas jag iaf! Vet inte hur mycket kalorier jag fått i mig idag, är så dåligt på det där....vet inte hur man räknar kalorier.

Funderar på om jag ska väga mig varje dag eller om jag ska väga mig en gång i veckan, känns som att det är bra att väga sig en gång i veckan eftersom man blir lite pushad av att träna och äta nyttigt för att gå ner så mycket som möjligt under veckan!? Men jag vet inte, är så otålig så jag kommer nog väga mig 3 ggr om dagen om ja känner mig själv rätt.

Jag tycker det är så trist att min blogg är så boooooring men jag har ingen aning om hur man fixar bakgrund  osv...hm får väl försöka lista ut hur man gör.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0