oteknisk?




Såg nyss att jag fått några kommentarer, hur kul som helst :D
Måste bara komma på hur man svarar på dom osv haha, ska kika på d lite senare ikväll.
Men Ella...du undrade hur mkt jag hade tänkt att gå ner...och mitt mål är 65, men skulle helst vilja väga under 60 kg =)


Kan fortfarande inte släppa att jag vägde 75.5 kg imorse, vad har hänt liksom? Jag har inte ätit spec onyttigt..menmen ska bli spännande å se vad vågen visar imorn-bitti!

Nu ska jag laga lite käk, har varit i skolan heeeela dagen idag å är helt slut i huvet, kommer inte orka träna någonting idag, får bli imorgon istället! Nu ska jag laga sallad... men skriver nog några rader lite senare ikväll!

Heja heja alla som kämpar för att nå sin målvikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0