Ångest



Gjorde iordning en sallad men åt inget av den, äter den imorgon till lunch istället. Fick sån ångest över att jag inte tränat nåt idag!

Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: räksallad
Mellis: 2 bananer
Middag: 2 Finn crisp + vindruvor
Övrigt: har köpt russin och kommer garanterat äta nån näve lr två senare ikväll då mitt sug är som värst

Tänkte skriva upp lite om mig själv och mina mål!

Ålder: 23
Längd: 174 cm
Vikt: 75.5 kg för tillfället
Delmål: 70 kg
Mål: 65 kg,(eventuellt 60 kg?)

Jag är som sagt ganska lång och många skulle nog inte gissa på att jag väger så mkt som 75.5 kg. Har aldrig berättat för någon hur mkt jag väger och kommer nog aldrig göra det heller! Min pojkvän tror att jag väger runt 65-67 kg. Visst är det konstigt? Hur kan man se fel på¨10 kg.!?!

Jag tycker det är så konstigt d här med vikt, jag gick ner 8 kg förra året. Då vägde jag 78 kg (FEEET) när ja började och efter 2-3 månader vägde jag 70 kg, och då var jag smal! Min pojkvän tyckte att jag absolut inte skulle gå ner mer i vikt och mina vänner som inte hade träffat mig under dessa månader trodde jag hade gått å blivit sjuk lr nåt! Grejjen är att min pojkvän alltså trodde att jag vägde ca 60 kg när jag igentligen vägde 70 kg.

Jag var nöjd när jag vägde 70 kg men då hade jag iof tränat varje dag och hade fått ganska mkt muskler som säkert bidrog till att jag vägde hela 70 kg. Men hur som helst var jag nöjd iaf hyffsat, var smal men skulle kunna tänka mig att gå ner några kg till. Visst skulle det vara kul å säga att man väger 55 kg men helt seriöst så skulle jag aldrig kunna väga 55 kg....då skulle jag inte finnas, skulle bara vara skinn och ben och så smal vill jag inte vara!

Nu väger jag ju 75.5 kg och är en tjockis! Kläderna sitter inge bra och att ta på sig en bikini är det inte tal om! Hoppas verkligen jag når mitt delmål till sommaren iaf!!!

Ställ gärna frågor om det är något ni undrar =)

Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: tack så mkt, men inte aktiv? Jag bloggar ju flera ggr/dag...

2009-04-27 @ 20:48:37
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: j

kämpa på!

alla förtjänar smalhet

du och jag är några av dom, we can do it

xoxo

2009-04-27 @ 21:00:20
URL: http://yourenemy.devote.se/
Postat av: Alexis

Haha ok, då har du ju lite att ta igen! Du är ju ganska lång så du ska nog inte väga under 60 iaf!

2009-04-27 @ 21:28:50
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej! Det låter ju superbra! JO det går superbra! Det känns att det tar:D

Postat av: Ella

Vi är nästan lika långa och har typ samma mål! Kämpa på! :)

2009-04-28 @ 08:51:29
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0