75,1!



Tjoho vågen visade 75,1 imorse...inte överdrivet bra kanske men det går neråt :) Jag som trodde att jag skulle ha gått upp men icke!

Har precis kommit hem från ett spinningpass...hur skönt som helst! Sen hoppade jag in i solariumet och somnade som en stock haha...men visst känner man sig snyggare/fräschare när man är brun!? Det gör jag iaf, ska ta en solning på fredag igen tror jag!

Idag har varit en ganska bra dag, nu känns det så iaf...var värre när jag skulle gå till ica, då fick jag värsta attacken och höll på å börja gråta för att jag kände mig så tjock och värdelös. Men nu känns det bättre, har inte ätit så mkt idag så jag hoppas vågen visar under 75 kg imorn!

Frukost: Yoghurt och müsli
Lunch: tonfisksallad
Mellis: 2 finn crisp och en banan
Middag: inget :)
Övrigt: Tog en banan efter träningen och snart tänkte jag göra en fruktsallad på färsk ananas och vindruvor


Imorgon har jag ingen skola vilket är skönt, det ska vara fint väder imorn också så jag kanske tar en PW i solen!
Funderar på om man ska ut imorn eftersom det är valborg men det blir så jobbigt om man dricker sig full och blir bakis dagen efter för då pallar man inte att träna å sen är man bara sugen på på fet man..iaf jag! Så vi får se hur det blir...men jag vet att jag kommer bli sugen med tanke på vädret. Kanske blir en grillning me kompisarna och ett glas Rosé lr nåt =)

Hoppas ni andra haft en superbra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0